.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام معاون عمرانی استاندار مازندران به مناسبت روز شهردار
رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، باصدور پیامی؛ 25 اسفندماه، روز شهردار را به شهرداران استان تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی کرد. ‎ ‎
پیام معاون عمرانی استاندار مازندران به مناسبت روز شهردار

به گزارش شمال نیوز، متن کامل پیام معاون عمرانی استاندار مازندران بدین شرح است:

 

شهرداری به عنوان سازمانی که سروکارش با مردم است باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)  

 

با سلام و تحیات الهی؛

 

خدای را شکر نمایید که در سایه الطاف خاصه اش؛ فرصت خدمت به جامعه اسلامی، شهروندان و مدیریت شهری را به شما عنایت نموده است و امیدوارم شور شیرین خدمتتان در انجام پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهری با محوریت عدالت و تلاش مستمر همسو بوده، موجب رضایتمندی شهروندان خوب و خونگرم استان شود .

 

یقینأ هرگونه توسعه و پیشرفتی، مرهون تلاش خالصانه مسئولان خدوم و دلسوزی است که همواره خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند و تردیدی نیست که نقش شهرداری ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی، نقشی بی بدیل و ماندگار است .

 

اینجانب بر خود لازم می دانم به پاس تلاش ها و زحمات مثمرثمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ، ۲۵ اسفند ماه را که به یاد فرمانده جانباز، سردار شهید مهدی باکری  به  روز شهردار نامگذاری شده  را به شما تبریک عرض نموده  و از زحماتتان قدردانی نمایم.

 

رضا علیخانی     

 

                                             


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.